Vintervit

Idag har jag testat Zumba för allra första gången. Gudars va roligt det var! Jag tyckte faktiskt inte det var så svårt att hänga med. Det allra roligaste var ju också att man kan göra det till sin egen grej och sväva ut i stegen.
Nu sitter jag framför Hollywoodfruar och skrattar hjärtligt åt Maria Montazami. Hon är ju bara som en underbar liten gosekudde. Håller ni inte med?

Egentligen borde jag göra en massa annat. Det ät storslagna planer på gång till helgen må ni tro. På lördag morgon åker jag till Gbg för en heldag och ¨på kvällen får jag finfrämmat av bloggerskan Emelie. Hon ska köra hit ända från Färnäs och vara här i tre nätter. Dessutom står Ullared på schemat under hennes vistelse här, så nog finns det planer alltid. Jag längtar så jag blir tokig!

Men som sagt så borde jag städa (skura,moppa, och gno), tvätta, fixa hit extrasängen, planera in vad vi ska äta, vad jag ska handla hem..och en massa annat.

Men istället testar jag den nya chokladen från Marabou. Ja jag unnar mig efter träningen. Jag ÄLSKAR vit choklad, men ändå var denna inte godare än min favvo digestive. Testa ni så får ni avgöra själva.


Kommentarer
Postat av: Emma G

Så roligt det ska bli! Visst är zumba bästa träningsformen just nu!!!



Jag testade den chokladen för nån månad sedan och kom fram till att den smakade vit Odense choklad... Min favvo är Marabou daim eller polka!



Pöss

2010-10-25 @ 22:26:14
URL: http://emmitas.blogg.se/
Postat av: Emma G

Förresten sa jag att jag o Petra bestämt att det blir två bilar till ullis???

2010-10-25 @ 22:28:12
URL: http://emmitas.blogg.se/
Postat av: FruHurtig

Hjälp vad sugen på choklad jag blev.

Helgen var fin, var uppe i Bromma och passade syskonbarnen. =)

2010-10-26 @ 15:27:07
URL: http://www.fruhurtig.blogspot.com
Postat av: Lena

Tror jag ska smaka den där chokladen jag å....men Digestive är för mig också en favvis! =)



Javisst är det härligt med bebisar!! Denna lilla är dessutom väldigt närhetsbenägen, så var/är aldrig Tuva-Li så det är riktigt mysigt att verkligen få kela!!!



Var det gott med ostbågar? =)

Jag tittar inte på Desperate...ibland ser jag reprisen på söndagar dock!

Men jag ser ALLTID på Greys...det är ett måste! ;)



Vad följer du annars på teven?



Kram!

2010-10-27 @ 10:06:04
URL: http://lena82.blogg.se/
Postat av: Caroline

Haha. Känns som om detta inlägg kunde varit skrivit av mig. Tränade också zumba igår o självklart nådde ryktet om vintervit marabou även mig. Jag rusade till affären o var faktiskt försten som köpte den där :) Jag gillade den, men blev lite besviken ändå. Kan dock inte sätta fingret på varför. Nog om det... Ullared var det ja skulle skriva om! Första dagen på höstlovet kan nog kanske bli mycket folk. Men det tror ja inte är nån fara. Tror ni slipper kö in o då tycker ja att det är okej faktiskt. Dom säger själva att det bara är kö in ca 25-30 dagar om året. Så ska hålla tummarna att det inte är en utav dessa dagar. Jag tycker det fanns rätt så mycket grejer. Jag blev iaf nöjd. Men kan tänka mig att det är rena paradiset om man har barn o stort hem osv... Du o Petra kommer få en grym dag! :)

2010-10-27 @ 10:06:43
URL: http://carromeller.blogg.se/
Postat av: Erika

Du gjorde mig sugen och jag skulle lyxa till det lite med vit choklad (dock utan att ha förtjänat det med motion, skyller istället på att jag firar min och Emils fyraårsdag) men de hade den inte på vår ICA. sitter därför och äter ful-godis nu.. Minns inte om du kan äta mandlar, men den med kanderade mandlar och havssalt är oslagbar.

2010-10-28 @ 21:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0