Sköna söndag

Idag har jag och barnen spenderat hela förmiddagen med Emma och hennes goa Felipe. Vi tog en sväng till lekplatsen där barnen fick springa av sig och vi fick kaffe. Sen följde dom med hem och vi lagade lite mat och fick pratat lite.
När de tog bilen hem följde vi med och hoppade av hemma hos mamma. Vi inväntade Joel och satte sen i oss en jäkla massa pizza. Systeryster var bakis, så det var på hennes begäran. Men hon behövde ju inte direkt tvinga oss..
Nu slappar vi i soffan med varsin kopp te. Och jag gör ett blogginlägg..kanske fler..=)

By the way Emma..jag vill ha mer tid med dig! Vi hann ju knappt börja prata innan vi skulle skiljas åt. Puss fina du!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Skönt ni verkar ha haft det!!

Själv har jag haft häcken full. Jonas har hela jäkla dagen sprungit runt o fotat i vårt hus för vi ska till banlen imorgon o lägga om lånen, typ omvärdera på nått vis. Bra tänkte jag och lät honom hållas. Sen skulle jag pula ihop bilderna och välja ut de bästa. DET SER UT SOM EN SINNESSJUK MÄNNISKA FOTAT!!!! Ja, han har städat, men inte fan syns det hur väl man dammsugigt på korten, han kunde väl för i helvetet puffat kuddarna och lyft bråtet åt sidan??!!! Jävla man.



PUSS Darly;-)

2010-10-03 @ 22:36:05
URL: http://blogg.mama.nu/emeliepernille/
Postat av: Emma G

Tack själv för en mycket trevlig dag! Klart vi ska ses mer, idag var det ju tyvärr mest jaga och passa barn som gällde!

2010-10-03 @ 23:07:56
Postat av: Lena

Åh, vad jag saknat dig!!!

Skönt att du kommer med lite inlägg, har tittat in varje dag och hoppats att du skulle ha skrivit nåt!!!



Härlig dag, underbart med fina vänner!



Jättefin sjal du har på dig också!!! Kram!

2010-10-04 @ 07:40:59
URL: http://lena82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0