NE nu ger jag upp

Jobb, jobb, jobb...att dygnet har 24 timmar är bara alldeles för lite. Vem hinner göra det man borde och vill på så futtiga små timmar? Drömmen om att få ihop allt på dag kan inte mer än bara ges upp. Och nej jag har inte alls för höga krav, jag vill bara ha ordning på vardagen. Man ligger ju alltid efter, kommer aldrig ens i närheten av nära.

I give up! Nu ska jag luta mig tillbaka i soffan och invänta min kebab, som jag hoppas anländer inom en halvtimme. =)

Älskar mina nya fynd. Både kuberna med bokstäverna och ljusstakarna som syns pyttelite i bakgrunden.


Kommentarer
Postat av: Emma G

Superfina klossar var hittasde du dem???

2010-10-10 @ 20:53:24
Postat av: Fru Hurtig

Skriver under på att det inte finns tid för allt man vill och borde. Ständigt jakt på mer tid...

Härliga klossar, vad har du hittat dem?

2010-10-11 @ 10:21:53
URL: http://www.fruhurtig.blogspot.com
Postat av: Emelie

Fina kuber!! Men mest gillar jag ljusstakarna, från en loppis va???



Snart är det november baby!!!!!!!!!!!!!!

2010-10-13 @ 09:24:42
URL: http://emeliepernille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0