ill be back

Jag återkommer när jag fått mer energi. Energin kommer på onsdag. <3

Kommentarer
Postat av: Emma G

Vad händer på onsdag då?

2010-11-29 @ 00:08:25
URL: http://emmitas.blogg.se/
Postat av: Lena

Vad händer på onsdag? nyfiken



=)



Ja, jag älskar bokstäver!!!

Vad bra att du har betalat, jag ska fixa det i veckan,haft fullt upp! =)

Skulle inte missa denna gala för hela världen!!!



Vad tråkigt att du saknar energi...själv har hag fuskat BIG TIME och denna vecka kan jag nog ha gått upp istället för ner! =(

Bara att äta bättre framöver!!!

Vad skönt att du ska få en kväll med vännen din! Jag skulle också behöva det men är som sagt jättedålig på att ta mig hemifrån och speciellt själv, om det inte gäller träning! Måste träna på detta och bli bättre så jag också får lite vän-tid!!!



Vi har det bra, haft fullt ihelgen med allt möjligt och idag är det MASSA att göra!

Just nu är det en vvs-kille här och grejar med ena toaletten. Den har frusit varje vinter sedan vi flyttade hit och det är inte sååå roligt att vara utan toalett när den liggr i vårt sovrum! Men nu hoppas jag dem fixar det för sista gången!!!



Efter lunch kommer mina syskon, syskonbarn och en fotograf hit. Pappa fyller 60 i januari och vi tänkte att han skulle få en förstoring av barnbarnen i present. 6 ungar på samma bild...haha! Får se hur det blir!

Och efter det ska jag iväg till xtravagnza för att sälja kläder som numera är för stora! Får se om man kan få nåt för de gamla paltorna! ;)



Vad har ni gjort ihelgen? Har du jobbat?

Allt bra annars?



Kram!

2010-11-29 @ 08:35:01
URL: http://lena82.blogg.se/
Postat av: andrea

pa onsdag mina vanner...

da kommer jag hem!!!

2 sleeps min lilla socker pudding <3

2010-11-29 @ 18:00:39
Postat av: MamaM

i know the feeling!

hoppas du känner dig piggare snart!

kramen

2010-11-29 @ 22:22:36
URL: http://mamams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0