Vanlig måndag

Har två omgångar bröd på jäsning. Ett feta/basilikabröd jag aldrig gjort tidigare. Och så har vi de där goa dinkelfrallorna. Bra att proppa frysen, desutom väldigt ekonomiskt.
Eddie sover, den lille ungen vaknade 04.45 imorses och vägrade somna om. Jo man tackar ja!!
Noah och Joel är iväg och inhandlar ett parasoll till altanen. Får hoppas på sol större delen av sommaren nu då. =)

Jag ska strax baka ut ett av bröden och sen börja med maten. Ska bara göra färdigt mina listor. Jag är en riktig listmänniska. Jag skriver upp vad som ska inhandlas och gör små rutor och bockar av. Jag skriver upp vad som ska göras här hemma, pågående projekt och framtida. (så man inte glömmer av ;) )
Och sen skriver jag upp vad som händer för vilken person i familjen...tandläkartider, Bvc besök m.m.
Har ni minne som en guldfisk eller är ni riktigt duktiga på att komma ihåg?

Önskar er en solig eftermiddag.
Puss


Kommentarer
Postat av: Lena

Jag är en GIGANTISK guldfisk! Speciellt sedan jag blev gravid med Theodor, då blev det värre än någonsin! Måste skriva upp allt!!!



Sjukt egentligen men men...



Gott med hembakt, skulle jag vilja göra oftare men det blir liksom aldrig av...



kram!

2010-05-31 @ 20:00:41
URL: http://lena82.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag missar allt jämt nu när jag ammar, en av mina bästa som jag inte sett på nästan 2 år hade en dejt med mig i lördags(som jag verkligen sett fram emot!), gissa vad??? Jag hade glömt det.... Så förbannat pinsamt!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-06-02 @ 23:09:08
URL: http://emeliepernille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0