Ta dej tid

Idag har jag haft några timmar ensamtid ihop med min största son. Jag insåg verkligen hur viktigt det är, så detta kommer göras minst en gång i månaden.
Mamma var snäll och kom hit och hjälpte mig med min andra busunge medans vi var iväg.
Vi tog bilen ut till pappas jobb, det är alltid coolt att hälsa på pappa på jobbet. Sedan gick vi allihopa till McD. och åt, och det var lycka vill jag lova. Sen tog vi glass, gick till leksaksaffären- det fanns pengar att göra av med, sen tog vi en glass till innan vi åkte hem.

Nästa gång tar vi nog turen till badhuset istället. Roligt att få skapa sin egen tid ihop med bara ett av barnen. Jag vet att Noah behöver det.

Nu leker vi med Duplot, tar en kopp kaffe och bara njuter tillsammans. Snart vaknar väl Eddie och då drar rövarspelet igång igen. Så det är bäst jag njuter.
Vad gör ni med era barn när ni har "ensamtid"? Och har ni inte det, så ta det!!
Kram på er.

Här knoppas det för fullt i trädgården.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0