Stora sommarskriket

Jag är så frustrerad att jag inte vet vad jag ska ta mig till. Jag vill bara fläka upp dörren och köra Ronjas stora-vårskriket för att sen rufsa mig i håret och skrika en gång till, men dubbelt så högt!

Min underbara son, Noah går mig på nerverna och jag har helt tappat fokus på hur ag ska "vinna" över honom. Han bara skiter i mig och allt som jag säger, och hur många jävla gånger jag än tar han i armen, förklarar så gör man inte, sluta osv, så skiter han fullständigt i det. Då blir de konsekvenser med borttagna leksaker osv, men de hjälps inte för han skiter i det också. Jag bara vill
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!

Oj ursäkta urballningen, men som sagt, jag kokar av frustration. Just nu är han i, jag tänker då inte gå och lägga mig perioden. Han kommer ut från sitt rum, minst en gång varannan minut, går i och ur sängen och bara tycker det är roligt att jag går banans på honom och jagar in han i sängen. Då har jag bytt metod och struntat i vad han gör, bara han gör de på rummet, men för det första hjälper inte de heller, sen för de andra, ja då har ju han vunnit, eftersom han är uppe fastän jag har sagt att det är läggdags. Detta håller på varenda kväll, hur trött han än må vara, i minst- läs minst en timme.
Tips någon? Och säg fan inte att det går över, för de skiter jag i, de mår jag inte bättre av ändå. Kom med nåt annat och gör det NU!

Kommentarer
Postat av: Petra bloggar

Kramas tillbaka! Mina barn är nästan precis lika trotsiga vid läggdags sen en månad tillbaka. Och de har aldrig krånglat innan, är det allt pirr som bubblar över som har legat instäng i den ovanligt långa vintern? :-)



Jag ses mer än gärna! :D Anytime!

Jag jobbar ju som bvanliga människor så det är upp till dig, skicka mig ditt schema så knör vi in något!



KRAMAR

2010-05-25 @ 20:59:59
URL: http://www.petrabloggar.com
Postat av: Emelie

Hugo är också sådär kvällsseg nu, upponer, upponer som en jojo, oftast tycker jag att mutor funkar bättre än hot, går du o lägger dig nu så får du bla bla bla imorgon, annars blir det lätt att om man hotar, attityd tillbaka, "tror du jag bryr mig". Så är det iallafall här;-)

ANnars har de väl spännband på nån mack?? =)

2010-05-26 @ 12:00:35
URL: http://emeliepernille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0