Snaskat hål

Idag har jag varit hos tandläkaren. Han sa att jag skötte mina tänder alldeles utomordentligt, MEN att jag hade början till ett hål, så jag måste komma tillbaka och laga. WHAT? Jag-hål? Kan aldrig tro att det har med borstandet att göra eftersom jag gillar att borsta tänderna och är väldigt noga med det.
Nääää...de e nog allt de där snaskandet. En godisbit hit, en bulle dit...ja ni vet själva hur lätt det är.

Så jag får börja göra precis som barnen, äta på lördagar. Och ska man äta, ska man tydligen köra allt på en gång, det är mycket bättre än att gå och småsnaska hela dagen. Och det passar ju mig alldels utmärkt eftersom jag är av den typen som knappt hinner känna vad det smakar innan jag svalt och är med näven i skålen igen.

Djungelvrål, Brio, snusklubbor, blåbärskulor, ostbågar..ja de e bara lite bland favoriterna.
Så nu ska jag bara hjälpa till att äta upp godiset i skålen och sen börjar jag med lördagsgodisbiten imorgon. Och så passande..för imorgon råkar det ju vara just lördag. =)
Erat favoritgodis/snacks?


Noah är galen  i "båtar".

Kommentarer
Postat av: Lena

Jag är såååå dålig på detta med lördagar!!! Därav de där måååånga extrakilona! =/

Jag har väldigt dålig karaktär när det gäller sötsaker...

Men. Ska skärpa mig, måste skärpa mig!

Mitt favoritgodis är choklad och det är ju inte så bra för min mage som inte tål mjölk...så jag måste verkligen börja ta hand om mig!!!



Ha en mysig helg vännen!!!

2010-05-21 @ 22:41:51
URL: http://lena82.blogg.se/
Postat av: Therese

Favvo godiset just nu är de brungula stora skummärkena som smakar som bananskids fast mjuka, mycket lättare att äta, men har en hög risk för beroende ;)

2010-05-22 @ 21:27:34
Postat av: Petra Bloggar

Åh jag är nog både och, alltså både snaskar så fort att jag inte hinner känna smaken OCH äter hela dagarna hihI!



KRAMAR

2010-05-23 @ 17:45:00
URL: http://www.petrabloggar.coim

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0