Pannkaka av allt

Pucko mej. Skulle vispa ihop en smet pannkakor, ja det fick bli en såndär dag då man inte orkade göra "riktig mat." När jag e färdig skulle jag ha i lite vaniljsocker som grädden på moset. Jag hivar i tänkte jag. Blev så sur att det svartnade framför ögonen på mig när jag såg att jag slängt i  typ 20 liter bakpulver. Stora vårskriket gick av där mitt i köket.

Det var bara att slänga. Och mjölken var slut, så det blev ingen omgång två. Som tur är, hade jag en portion makaroner med köttfärsås som barnen kunde dela på. Jag själv fick va utan. Kanske ska lära mig att läsa nästa gång innan jag har i sånt jag inte brukar. Det blev verkligen pannkaka av pannkakorna!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Men ppppppPPPPucko, kunde du inte testat att göra ugnspannkaka då???



Mina grannar från västkusten är här nu, de kom idag, du kunde väl ha åkt med dom va??



Förresten, det är ju därför jag byter så mycket, för att pengarna är slut här med fattaru väl!!! =)

2010-05-10 @ 19:57:03
URL: http://emeliepernille.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hej Baby!!



Det går inte aTT kommentera på ditt deppinlägg, så jag kommenterar här igen.



Den där Noah är en liten skitunge, en rolig sådan, GRANNEN??? Varifrån får de allt??? Sött värre.



Och de där med smygisar, F*ck smygisarna, speciellt hon min storsmygis. Men vet du, de sitter o gottar sig för att de har sådana ointressanta liv själva, gottegrisarna.



PUSS

2010-05-10 @ 20:22:45
URL: http://emeliepernille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0