Måndagssvammel.

Måndag idag igen. Veckorna rusar förbi...
Tomt överallt. Tomt i kylen, tomt i vinförrådet, tomt i garderoben-allt i tvätten, tomt i magen.. Ja en bra start på veckan med andra ord.
Två veckor kvar tills sambons semester börjar. Förstå två veckor, sen blir det långledigt i nio härliga. =)

Jag går runt som en vulkan och känner att kreativiteten i mig börjat vakna. Hur länge den ska ligga där och gro innan jag bara sprutar ut ett tjog med ideér vet man aldrig. Men när jag väl gör det, då kommer det hända massor, så det är bra ni är med i svängarna.
Usch va jag svamlar. Jag menar bara..ja vad menar jag egentligen? Att jag bara går och väntar på att dra på mig något projekt som blir halvfärdigt, precis som alla andra i det här hemmet. Det väntar jag på.

Och så väntar jag på mat och barn som sover.
Vad väntar ni på?
Härlig Måndagskväll till er alla.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag väntar på att affären där jag ska köpa mattrasor ska öppna, men du kanske tror att jag ska ha trasmattor va??? =-P

2010-05-17 @ 20:22:52
URL: http://emeliepernille.blogg.se/
Postat av: Emelie

Förresten, nu vill jag komma hem till dig ocensurerat, du har ju varit här!!

2010-05-17 @ 20:23:39
URL: http://emeliepernille.blogg.se/
Postat av: Lena

Vad härligt med 9 veckors ledighet tillsammans!!! MYS!!!



Haha! Jaa, du. Hur ska jag kunna gå i skorna?!

Faktiskt så gick jag bäst dessa skor...provade typ 7 andra och de kunde jag knappt ta mig fram i! Haha!

Har ju ett par veckor på mig att träna! haha!!



Vilken fin karl du har, åker iväg och handlar åt dig! Det är kärlek det! ;)))



Kram!

2010-05-17 @ 20:39:27
URL: http://lena82.blogg.se/
Postat av: Emma G

Väntar på att jag ska orka gå ut i köket och städa undan efter kalaset!



Kram

2010-05-17 @ 21:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0