Jag smular

Ett steg på väg mot ett bättre ansikte. Jag har alltid varit torr i ansiktet, eller..på hela kroppen. Vad jag än testat är det som om jag bara smular sönder i ansiktet. Så kom finaste Mia hem med dunderprodukterna som passar mig och mitt torra aniskte som pricken över i.
DERMALOGICA säger jag bara, har gjort mitt liv lite enklare. Tack Gud för dunderprodukter.

Angående priset så kan jag säga att; ja. det är lite dyrare produkter, men de håller jättelänge och är helt klart prisvärda. Jag lägger gärna mer slantar om jag vet att det är bra grejjer. Eller, gör inte ni?


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej smulan=)



Jo, jag håller med dig. Min 400 spänns foundation räckte från oktober till mars, det är inte illa pissat alls...

Men nu funderar jag på att bli mer sparsam o köpa billiga, ett uns av snålhet glimtar just nu i mig.



Men hörru, har du sett vad mycket bra rea Stadium har?? Lyllos joel som får gå där heeeeela dagarna. Lycklig han.



PUSS

2010-05-10 @ 10:58:02
URL: http://emeliepernille.blogg.se/
Postat av: Lena

Hej min vän!



Helt klart värt att satsa på lite dyrare grejer! Det är i alla fall min erfarenhet. =)



Svider när man betalar men grejerna räcker lite längre och är sååå mycket bättre!!!



Jag kör nmärkesschampoo/balsam/styling och dyrare produkter till ansiktet.

Och det bästa min nariga kropp vet är body shops body butter. Tidigare sprack jag sönder av torrhet på benen men inte sedan jag började med butter. Dessutom luktar dem ju smaskens!!! =)



Kram!

2010-05-10 @ 15:00:07
URL: http://lena82.blogg.se/
Postat av: Sofia

ska höra med min syster vart det är hon beställer dermalogica från, hon har nämligen en sida från USA som man slipper frakten på och då blir det billigare än att köpa i affären.

2010-05-10 @ 17:54:33
URL: http://sofiakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0