Jag hänger läpp för jag e depp.

Igår va en jobbig eftermiddag. Jag blev jätte deppig, vet inte riktigt av vilken anledning, eller jo kanske..Jag blev så deppig att jag fick jordens huvudvärk, och det känns som om den sitter i ännu. Känner att jag skulle behöva sova i flera dagar för att hämta ny energi. Och just den här veckan är det dundermånga extra saker jag ska göra, delvis jobba extra imorgon. Noah har bara dagis en dag den här veckan, eftersom det e en röd dag på torsdag.
Och hans humör och sätt är helt wild and crazy. Han har liksom inga öron den ungen.

Jag sa till honom att jag älskade honom häromdagen, och då svarade han mig gråtandes;

-"Jag älskar i alla fall våran granne."

Jo, jo..tack för den ditt lilla troll.

Usch, är det lite panikångest jag känner komma smygandes? Precis vad man behöver mitt uppi allt. ÅNGEST.
Känns bra att skriva av sig lite här på bloggen, den blir ju som min dagbok. Ni får ta en stor del utav mitt liv och allt som kommer med det. Därför tycker jag att det är lite orättvist att jag inte får reda på vilka det är som läser. Bara ett fåtal kommenterar. Är det kul att läsa om mitt liv i smyg men inte ge mig en enda kommentar som blir som en vitaminkick för mig?
Blä, nu blev jag lite deppig på er.

Jag hade iaf tänkt dra ner på kaffet och sockret, eftersom det bara får en att må sämre när man redan mår dåligt. Men det har jag ju sagt så många gånger förr.
Någongång ska det väl lyckas?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0