Inget går min väg

Inget går min väg idag-INGET!
Det är så när man försöker, då funkar det fan aldrig med något.
Diskmaskinen går inte att få igen, det har hänt nåt med en skena. När jag satte på ugnen började de ryka som fan, ligger väl kvar någon gammal rest och grisar sig. Fick öppna alla fönstren och kläderna luktar skit, likaså hela jävla huset. Sen skulle jag göra kyckling, jorå..hade inte köpt den jag brukar eftersom jag inte handlat där jag brukar heller. Såg då att kycklingfanskapet som jag köpt 2 kilo av vart förpackat 2008. Jag slängade hela jävla skiten. Sen plockade jag ur tvättmaskinen, jorå..då hade Noah 20 liter grus i fickorna på ett par byxor, så alla tvätt var grusig och fin.
Så nu är jag hungrig som fan och yr i huvudet på det. Dessutom behöver det handlas mat, igen. Fan man äter ju upp ur mycket pengar som helst.
Tack och hej för idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0