Helt vanlig torsdag

Tjolahopp!
What a day. Noah blev hemma från dagis eftersom den där eländiga slemhostan inte vill ge med sig. Han är pigg visserligen, men när han hostar så hostar han sig blå i ansiktet och med spyan inom räckhåll.
Så han har kört rövare som fan med mig idag. Både jag och han har vart helt slut efter hans sat-tyg.

Vi tog i alla fall bussen ner till stan för att fika hos farbror Johan. Jag tror han tyckte det var lite jobbigt med två sockerbombade ungar som sprang skrikandes runt, runt genom lägenheten och pillade på allt. (det tyckte även jag.)

Nu sitter jag här, utslagen på golvet och försöker återhämta mig efter dagen och ladda inför ytterligare  tre långa dagar ensam innan sambon får semester.
Dessutom fick jag reda på att jag måste fly fältet den 19 juni för sambon ska ha fest hemma för sitt jobb. Skitbra val av helg eftersom jag jobbar. Så...någon som vill ta emot mig och två barn över natten?

Tjipp på er.


Vi lekte med maskrosor och fasen va de färgar av sig. Uj, uj, uj..


Kommentarer
Postat av: Petra Bloggar

ja suck vad mycket kläder barnen har förstört denna våren suck suck suck



jävla maskrosor!!

2010-05-27 @ 20:55:21
URL: http://www.petrabloggar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0