Vardagshelg

Helgerna tar slut så fort. Man bör vissrligen göra vardagen till mer helg tycker jag. Typ ta ett glas vin en tisdagskväll, äta helgmaten en onsdag..o.s.v Man ska inte kämpa sig igenom en vecka och se fram emot helgen, för man kan bli så besviken, och är det helgerna som ska räknas livet ut? Då har man inte mycket att leva för.
Vad gör det om man är lite extra trött en morgon om man vart uppe lite senare kvällen innan och träffat goda vänner? Njut mera, skjut inte upp saker. Mera vardagshelg åt folket!!
I fredags träffade vi S och F och åt gott. Igår hängde vi i soffan och såg bröllopsfotografen. Idag har jag tagit 2 lååångpromenader med barnen och fått en god middag hos Joels föräldrar. Vad har ni gjort?



Ny tavla..yes..40 pix bara..värsta kapet!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej där,tack snälla du för din gulliga kommentar på min blogg!

Blev så glad ska du veta :o)



Å angående ditt inlägg här så kan jag inget annat än att hålla med dig,det är nått jag också alltid tyckt.

Det är så många som har fredagsmys,jag gillar måndagsmyset ! :o)



kramen

2010-03-21 @ 21:56:28
URL: http://dagliga-smulor.blogspot.com/
Postat av: Lena

Hej!



Försökte kommentera inlägget nedan men det gick inte så jag får skriva här istället! =)

Jag är inte heller ett stort fan av påsken...men det är skönt med lite helg! ;)

Vi ska åka till Magnus mormor och morfar och hälsa på. Känns väl lite sådär...roligt att träffa dem men det blir så intensivt när man måste sova över och bo där.



Helt rätt angående vardag-helg. Det bästa man kan göra är nog att ha det mysigt när man vill och inte bara på helgerna! =)



kram kram!

2010-03-22 @ 08:32:20
URL: http://lena82.blogg.se/
Postat av: Therese

Ja varför har vi inte mera Veckomys? Ska nog införa det :)

Helgen har tillbringats på jobbet och ska även tillbringa Påsken där.

Låter jättemysigt med massa Påskpyssel med Barnen, Påsken känns så "Glad" på något sätt, fina färger och fjädrar över allt :)

Ha en skön vecka, hoppas Eddie mår bättre. Kram

2010-03-22 @ 14:54:02
Postat av: Anonym

Åh vad kul med sovrumsmakeover!!!

Hoppas du visar lite bilder sen när du är klar då ;o)



Riktigt kul att välaj tapeter,men som du säger,svårt att välja.

Jag gillar så många stilar,så helst skulle man vilja renovera flera sovrum med olika stil. :o)

Så det gäller att välja ut favoriten.



Lycka till !!!!!!!!

2010-03-23 @ 22:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0