Nyförälskad

Idag har jag förälskat mig. I en kruka.
Herregud kanske ni tänker, men jag säger bara; ååååååå maj gaad!
Underbar, funkar till allt. Modell större. Jag ser mig själv ha påskriset däri, med ett par underbara påskkulor jag också hittade idag. Sen ser jag hur ett olivträd får sin plats i krukan, för att tillslut bytas ut till julgran lagom till jul.
Men jag behöver sponsring! Den kostar egentligen bara 700, men jag tror inte Joel är så sugen att lägga de pengarna på en kruka. Dessutom har vi inte råd med det just nu, när den där satans elräkningen ligger och bränner i röven på oss.
Men en dag ska den bara bli min, punkt slut.

Imorgon är det helg igen. Det ska handlas, städas, jobba extra. Vad ska ni göra? Helgerna rusar verkligen förbi i rekordfart och man blir lite skrämd över hur tiden går. Nästa vecka ska man ställa fram klockan också, för då börjar sommartiden.
Det kommer inte hinna bli vår innan sommaren kommer.


Kommentarer
Postat av: Tina

Ja det är verkligen tight med pengar nu. Har också sett så mycket fint jag vill ha men plånboken säger nej :( Har ni eluppvärmt hemma hos er?

2010-03-18 @ 21:26:13
URL: http://stinsenprinsen.blogg.se/
Postat av: Emma G

Är krukan från Gräddelin månne tro?? De har ju så fina men svindyra krukor där!



Kram

2010-03-19 @ 16:32:51
Postat av: Henrik

Gör som hemma frun Maria Montazami...hon tog ju pengar till sin kruka från matpengarna...ett litet tips bara...heheheh



Kram på er...

2010-03-19 @ 21:10:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0