Sveaklubben

Hej va det var livat i holken i lördags...



Det var många hinder som kom i vägen innan jag kom iväg och ut. En vän som inte kunde komma hem, en annan som låg i magsjuka.. MEN så finns ju förståss bästa Sofia, som styrde kosan ut med mig. Och OJ Vad kul vi hade.
Kan varmt rekommendera Sveaklubben på Meza en gång i månaden, med nästa tillfällen den 27 mars om jag inte minns fel.
Det är ju inget för den som gillar schlager, utan bara för den som vill dansa och dansa och dansa...
Fick inte ta ut vår klump till kamera och har heller ingen direkt partykamera, så ni får bara tro mig på mitt ord när jag säger hur kul det var.
Och hamnar ni sedan på Butlers..beställ då en "Tom i bollen", made by Emelie Hennström.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0