Kronan på verket

Igår kom den äntligen på plats. Som jag tänkt, funderat, måttat, prövat ut... Ljuskronan som jag fyndade på loppis någon gång i höstas fick sin plats i vardagsrummet igår. Det var där jag tänkt från början, men sen blev jag fundersam om platsen skulle påverkas när vi vill byta soffa och om man vill möblera om..för det händer ju att man vill.. Hmm.. inte alls ofta, närå. =)

Och jag kan säga att den blev som kronan på verket, jättebra. Nu fattas det bara hyllor över soffan, ett till gammalt fönster, väggtexten jag beställt men som aldrig kommer, en sliten stege, matta, en gammal dörr, en tallrikshylla, ett tv-skåp, en hängande ljuslykta (jag vet precis vilken, men jag är faktiskt för snål just nu) och lite annat smått och gott. Sen är det färdigt. Någon som vill sponsra, så hör av er! =)


Kommentarer
Postat av: Lena

Jättefin krona!!

Passade jättebra i vardagsrummet ju! =)



Hur är det med pojkarna? Mår de bättre? Har Noahs feber sjunkit? 40 grader är vääääldigt mycket...

Här hemma blir det snarare sämre! =/

Tuva-Li har fortfarande feber som ligger runt 38,6 grader och snoret rinner som bara den. Ovanpå detta har hon en riktig skrällig hosta. suck

Jag ska inte klaga, första gången ungen är sjuk på över ett halvår tror jag så det var väl väntat, men lika tråkigt för det! =(

Önskar vi kunde gått någon promenad ute i det fina vädret men icke. Tog en sväng till affären dock för annars skulle vi inte fått ihop till någon middag idag! ;)



Underbar blomma du hade i inlägget nedan, heter dem påsklilja?! Jag är sämst på blommor men älskar dem! Alla "lök"-blommor är vår för mig!!! =)



Ja, Theo har eget rum men han sover inte där inne på nätterna än! skrattar

Ska fixa ett inlägg med lite bilder så du får e barnens rum. Men de är inte klara än...behöver lite mer hyllor, tavlor och sånt på väggarna! =)



Kram kram!!!



2010-03-10 @ 15:57:20
URL: http://lena82.blogg.se/
Postat av: Therese

Det blev ju jättefint :)

2010-03-10 @ 19:13:31
Postat av: Tina

Jättefint!!

2010-03-10 @ 19:36:46
URL: http://stinsenprinsen.blogg.se/
Postat av: j

Vilken fin krona!

åh barnkalas.. va kul :)

mm jobbigt me städandet.

men bra gick d :)

2010-03-10 @ 20:28:54
URL: http://denrosadammtussen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0