Hmm..

Funderar på ny blogg...

Kommentarer
Postat av: Emma G

Hur går tankarna hos dig om detta då? Nyfiken...

Kram på dig!

2010-03-03 @ 22:44:04
Postat av: Lena

Jaså?! Vart ska du ta vägen dårå?

Berätta om du byter så jag kan hänga på!!! =)



Haha! Tack! Men jag behövde en lite förändring för att känna mig som en! ;)



Superfin ljusstake du köpt förresten!!!



kram!

2010-03-04 @ 09:48:35
URL: http://lena82.blogg.se/
Postat av: Anonym

EN stor KRAM från MIG!!

2010-03-04 @ 19:53:26
Postat av: Lena

Vad bra att du blev glad, det var min tanke!!! =)

Önskar jag kunde skickat med ett fång tulpaner och den där fina aromalampan jag hittade också! =)



Jag behöver också göra inpackningar men det blir tyvärr alldeles för sällan...oftast när vi är utomlands!

Jag har hittat en kanoninpackning som då också kostar multum! Kerastase...stavas det så?! Har en röd burk som är för färgat tror jag, men som ger massa, massa fukt åt mitt torra burr! Men en burk kostar nog närmare 300:- tror...var länge sedan jag köpte en burk nu.



Och du! Här blir det inget 3:e barn!!! Då blir det nog skilsmässa med tanke på hur jag mår när jag är gravid! ;)



Ha det så bra!!!

2010-03-07 @ 15:08:51
URL: http://lena82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0