Do bi di do

Det är en do bi di do, jag menar do bi di do, jag menar do bi do bi do bi di doooo, ja men.. Men hey..vilken lattjo liten pryl. Så underbar replik! Jag blir glad av den...
Idag har jag också blivit glad av en skön morgonpromenad med J och S, mitt 5 kilo tunga H&M paket som jag hämtade ut och där allt va superbra.
Jag har också blivit glad över att min syster  och min mamma är helt underbara människor och att jag fick sluta tidigare på jobbet idag. Allt detta trots de skitiga och hemska jävla räkningarna som ligger där och gnager.

Så nu sjunger vi lite på Do bi di do och blir glada istället..


Kommentarer
Postat av: Lena

Hej vännen!

Ledsen att jag inte svarat...tiden och orken har inte riktigt funnits...

Japp, man måste ha e-legitimation för att kunna de skatten...=/ Men det är lätt fixat!



Vad roligt att du skrev Lenalajnen...blev kallad det av några barndomskamrater när vi var små!!! Hahaha!!

Jag är här men är trött...därav min dåliga uppdatering och igår tog jag mig en LENA-kväll utan barn. Åkte iväg hemifrån och tog en låååångfika med en kompis! Guld värt! =)

Jag uppskattar allt här hemma lite mer när jag får komma iväg lite, skönt att bara få tänka på sig själv en stund också...lite ego-tid!



Annars händer inte så mycket, Tuva-Li är på förskolan idag och jag och Theodor har städat här hemma. Eller, mest jag. Han har sovit! =D



Har även varit en snabbis till STADIUM när de öppnade. De hade specialerbjudanden på en del grejer och jag ville ha en jacka som de sålde ut för 199:-. Trodde det skulle vara lugnt där men det var kö utanför så det var fler som ville åt allt där! =)

Fick tag i en jacka i alla fall! En jacka som jag kan ha när jag är ute och går eller leker ute!



Tråkigt att ni är lite hängiga...men var glad att ni inte har magsjuka, det går för fullt runt omkring oss här i Gävle! uscha!!!

Vi är friska, peppar peppar, men jag tror jag behöver mer sol för att få mer energi!



Vi ska också käka lite våfflor idag, ett måste ju! =)



Ihelgen ska vi på ett kalas, jag ska ta mig iväg på sådan stor klädförsäljning och se om jag kan hitta lite till Tuva-Li. Har sett kompisar fynda riktigt fina grejer billigt så jag ska ge det en chans jag också! På söndag kväll ska jag ha Me&I-party här hemma så har du vägarna förbi kan du väl komma? ;)

Vad spännande med klassfest! Rolgit att träffa alla igen, se vad det blivit av med alla! =)



Ha det bra, vännen!!!

Kraam!

2010-03-25 @ 12:41:17
URL: http://lena82.blogg.se/
Postat av: Petra Bloggar

puss sötnöt

2010-03-25 @ 19:41:40
URL: http://www.petrabloggar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0