Den första att hänga upp

Jag har faktiskt länge letat efter en liknande tavla som den här. Så igår när jag såg den så ögg jag den direkt eftersom det var den enda som fanns kvar. Vet inte om jag ska måla ramen vit, eller låta den vara som den är. Den kommer nog vara fin i både och..hmm..Vad tycker ni? Guldkanten ska ju vara kvar såklart.
Tavlan kommer få en given plats i vardagsrummet där väggarna fortfarande gapar tomma. Men jag tycker man ska leta upp det man verkligen vill ha, så man inte hänger upp en massa onödigt och ångrar sig senare.
Nästa jakt går efter en gammal dörr, och en riktigt gammal jordglob.


Kommentarer
Postat av: Lena

Fin tavla och ramen var riktigt fin...tror det funkar med färgen men vit är ju allltid vit! ;)



Jag har en riktigt gammal jordglob som min pappa har haft...superfin! Kommer jag ihåg ska jag visa dig den nån gång!



Kram!

2010-03-19 @ 12:42:50
URL: http://lena82.blogg.se/
Postat av: Emma G

Måla inte!!! Tror inte den blir lika fin med vit ram! + att guldet inte kommer synas så bra.



Kram

2010-03-19 @ 16:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0