Trollhättekanal

Imorses tog vi en sväng ner till slussarna. Eller..det var Joel som ville hitta på något och drog med oss dit. =)  Jag ville egentligen ligga på altanen och jobba lite på brunbrända ben.)Men vi lyckades ha rätt trevligt ändå och kidsen va snälla.

Vi hade lovat Noah att han skulle få se en båt som slussade, men det verkade stendött på kanalen idag. Men så plötsligt.. det var precis som slogan till trisslotterna. Plötsligt händer det.

Jag hade fasen fått lite klaustrofobi om jag skulle slussa. Det är inte stort inte.
Nu är det lapandet av sol som gäller, och lite grill.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Okej då, jag kommer hem till dig, sen så slussar vi, ok?? Vi kanske kan hyra en kanot eller något att slussa med?? =D

Såg urmysigt ut!!!!!!!!!!

o när blev Noah så stor+??

PUSS



2010-06-23 @ 17:19:03
URL: http://emeliepernille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0