Underbart i Göteborg

Har precis nattat barnen, satt mej ner i soffan, väntar på sambon som är ute och springer och ska ta mig en liten drink tror jag. Herregud, borta i 1½ dag  och har saknat familjen massor. Men oj som jag behövde massa Mia tid, gå i affärer, få sova en hel natt och inte behöva springa efter barnen.
Kom hem med massa påsar. Dessutom hämtade vi en H&M leverans på vägen hem. Massa fina kläder till mig och Joel. Gillar´t!

SATC går var underbar. Men jag måste se den igen för att få grepp om hela filmen. Jag rös på slutet, men det kändes fortfarande inte som SLUTET. Alltså slutet för alltid. Nä.. fan, dom kan väl göra en sista och tredje film.

Här är en blandad kompott från igår och idag.

(inköp: Muggar-handgjorda, Indiska. Mjölkkanna Baldershage, Månadsbilder Baldershage, Glaslykta Grandma´s. Nederst är den ljuslyktan jag bloggade om att jag var tvungen att ha. Vet inte vart den ska stå riktigt ännu, dessutom måste jag införskaffa ett stort blockljus att ha i. Men är den inte fin så säg?)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Joooo, den är jättefin!!!!!!!!!!!!

JAg hade haft den som "festlykta", som man ställer ut när man ska ha middag, istället för marshaller!!!!!

eLLER har ni ett badkar så kan det stå bredvid det kanske??

2010-06-02 @ 23:13:08
URL: http://emeliepernille.blogg.se/
Postat av: Petra Bloggar

mäh, var är kommentaren jag la här för ett par dagar sen??? Suck



Du ser ut att ha haft en underbar vistelse och tankat energi! Underbart!



Puss å kram

2010-06-05 @ 09:56:35
URL: http://www.petrabloggar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0