Springa på stan

Dagen började alldeles gråmulen, så vi tog bussen ner till stan och hälade på mamma. Då fick jag springa benen av mig i stan en sväng. =)
Köpte mig en tegelsten till bok, tänkte jag skulle prova på Kajsa Ingmarsson. Hennes böcker verka lättlästa, och sån´t gillar vi. Man har ju lite svårt att fokusera efter en dag med kidsen.

Sen fick jag syn på en alldeles underbar kanna hos Gräddelin. Tycker den ser lite ut som den handgjorda kermakiken från Sturehof. Men den kommer från miljögården.

Dagen fortsatte och det blev strålande väder. Bestämde oss ändå för att gå på bio ikväll, då var fanskapet till biosalong inte öppet på måndagar. Men hallå eller?! Då blir man lite irriterad över att man bor i en småstad. Åkte och hyrde oss en rulle istället, men jag surar fortfarande över bion.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0