Bukett med lycka



Detta är lycka för mig! Att kunna gå utanför dörren och plocka sig en sånhär bukett med ljuvliga blommor. Det finns inget mer romantiskt eller somrigt som en sånhär bukett.
De blev stående i vasen från IKEA som jag tror att halva sverige har.

Idag lagade jag två hål hos tandläkaren. Egentligen var de bara ett från början, men jag lyckades bita sönder en tand förra veckan och vips så var de karies där. Det gäller att vara noggrann med tänderna. Det blir både dyrt och fult annars.

Sedan har vi fikat hos mamma och tagit en låååångpromenad. Har pysslat lite med Noah och sen körde vi modellera en stund. Det smular ju så förbannat bara. Men det är rätt skoj. Jag själv älskade det när jag var liten. Det var modellera, hockeyspel, barbie och dockskåp som gällde. Hade även en bokmärke/puttekuleperiod. Vad tyckte ni om när ni var yngre?

Nä, nu ska jag slinka in under en filt och se Ocean´s Thirtheen. Kanske ett glas rött också. Måndagslyx.
Kram på er.


Kommentarer
Postat av: Emelie

1. Jag har aldrig sett den vasen i hela mitt liv.



2. Jag har tandläkarskräck o därför är jag urnoga med mina tänder. Stackars dig som fick lov o laga, borrade de?? =-/

2010-06-07 @ 23:27:45
URL: http://emeliepernille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0