Tropiskt

Det är så varmt att man smälter bort likt en isglass. Varmt visst, tropisk värme överallt, näää ä. Det finns ju ingenstans man kan svalka av sig om man inte ligger i plurret vid någon strand. Men där kan man ju inte ligga hela tiden.
Inatt kunde jag inte sova för att hettan var olidlig. Jag ska nog gå och lägga huvudet nån timme i frysen innan jag lägger mig sen.
Imorgon drar vi till kusten och kommer inte hem förrän på torsdag när vi ska fira Harrys födelsedag. Sen är det ju Fallens Dagar i helgen och det visar sig att ingen av mina allra närmaste vänner so m bor på andra orter inte kommer. Jag är fortfarande besviken över detta.

Ha en trevig vecka och hoppas ni kan njuta i den tropiska hettan.

(Chatrin..trälådan kommer från S.G i Trollhättan.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0