Grilla aldrig lax på en elgrill

Igår tog jag mig faktiskt ner till stan och hem till Stina för lite vin, vänner och egentid. LYX! Fick träffa två nya filurer som jag gillade direkt. Helt i min stil. En utav dom, Gustav..lekte nog lite paparazzi med min kamera och snurrade på mina inställningar kan tro? För de flesta bilderna är alldeles vimsiga, precis som jag blev igår.

Det skulle grillas lax också, på en elgrill. Redan när killarna la på laxen såg jag att detta skulle inte gå bra. Och någon minut därefter står 8 lax i brand. =)

Tack för en jättetrevlig kväll. Tack, tack, tack.


Söta fröken fräken fräken

Jorå jag hade försökt klä upp mig å allt.

Smakar ljuvligt...Morgan&Cola..that´s my shit.

Så kom resten av fölket, bla denna ljuvliga Stockholmstös man sällan träffar.

Här är han..paparazzi..

Laxgrillning...eller laxflambering som det blev..Grillproffs..yeah right!

Susilus

Stina fixar..

Söta du..jag hann ju aldrig höra din röst in action innan jag gick..=(

Kommentarer
Postat av: Petra Bloggar

GUU vad snyggobert du är! Vad är det för klänning? Ser supernajs ut! :D



KRAM

2010-07-19 @ 18:06:34
URL: http://www.petrabloggar.com
Postat av: Marit

hej Johanna.



Men, vilken fin blogg du har tjejen.....



kaklet målade jag med snickerifärg. Farligfärg som jag säger..... lacknaftabaserad snickerifärg från Nordsjö. Grundfärg 1 gång sen körde jag med en bruten vit (åt det gråa hållet) 2 ggr. Jag är suder duper nöjd. Inga som helst problem att torka av och hålla rent. Tvätta noga noga med T-röd innan du målar. tar bort all fett.



Kramis

Marit

2010-07-19 @ 22:03:55
URL: http://maritsvitaskrin.blogspot.com
Postat av: Lena

Hej fina du!

Vilken fin klänning? du hade på dig!!!



Ang mitt inlägg. Haft det ganska lugnt på trots-fronten med Tuva-Li nu men igår var det helt hysteriskt.

Magnus åkte på förmiddagen och spelade golf så han var borta största delen av dagen, Theodor hade jätteont i magen då den är stenhård och var grinig och ledsen då och då.

Mitt i allt detta så var jag trött och Tuva-Li bråkade om ALLT. Så på kvällen kändes allt bara skit och jag var så ledsen...

Det är såå jobbigt att stå på sig och inte ge sig, för då blir det ju bara ännu värre har vi märkt. Men det kostar på ens humör.



Hur har ni det med trotsen?Länge sen du skrev nåt också så jag hoppas ni också har det lugnare...



Kram!!

2010-07-19 @ 22:41:41
URL: http://lena82.blogg.se/
Postat av: ISA

Härliga bilder, jättefin blogg :D

Kram!

2010-07-21 @ 19:25:15
URL: http://fashion-tourist.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0