What a day!

JAg vet inte vart jag ska börja! Jag har typ suttit i bilen hela dagen, och när jag inte var där så väntade jag på att få ätta mig i bilen.
Körde Joel i morse vid 9.00, åkte en och hämtade min syster. Hann va hemma i ca 1 timme, sen var det iväg igen- Bvc.
På Bvc berättade vår sköterska att Eddie knappt gått upp i vikt eller växt de senate 2 månaderna. Vi pratade också om hans hemska hosta, hans andning och lite annat. Det slutade med att jag hade en tid på Barnavd. och fick ställa in mitt väntade förmiddagssällskap. *ledsen*
Lämnade Noah hos Joels föräldrar, tack att ni alltid ställer upp. Åkte sen in med lillprutten.
Vänta. Vänta. Vänta.
Eddie hann somna på mitt bröst, vara förbannad av uttråkighet och bli jättehungrig. Vi gick lååångt över tiden då han skulle ha mat.
Tillslut kom en läkare. Frågade.Lyssnade. Och gav jävligt diffusa svar.

Det hela slutade med att jag fick en inhalator och astmaspray till prutten med, precis som Noah. Hon kunde inte ge mig ett korrekt svar OM det är astma, utan hon trodde det. Jag själv kan väl tro han har något liknande, men jag hade gissat på att han är allergisk mot något, eftersom han inte går upp i vikt och är skitkass i magen.
Jag blir inte klok på´t!
 Sen hem, mata prutten. Hämta Joel, hem till hans föräldrar och hämta Noah. Puh..

Prutten, nöjd efter att fått mat efter många timmar på sjukhuet. Notera det lilla plåstret på fingret. Så duktig han va min prutt.

Lillprutten inhalator.

Kommentarer
Postat av: Emma G

Felipe får ju oxå hostattacker då och då. Hostar så han spyr men inget mer (feber eller snuva alltså). Har funderat på nån astma men bvc sköterskan tyckte han lät bra när vi var där vid 14 mån. Tur att vi snart ska dit igen.

2010-01-12 @ 20:55:15
Postat av: Lena

Hoppas verkligen att astmamedicinen löser problemen och att det inte är nåt annat jox! =/

Inte roligt med varken astma eller allergi. =(



Men vilka ögonfransar pöjken har!!! Han är ju såå söt så man vill äta upp honom!!! ;)



Ha det så bra! Kram!

2010-01-13 @ 11:44:55
URL: http://lena82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0