Tips om matta

Vårat golv i köket är ett kallt, kallt golv. För puckona som bodde här innan la inte värmeslingor i golvet, vilket borde vara det obligatoriska när man lägger stengolv?
Hur som helst, så har jag länge funderat på vad vi ska ha för sorts matta i köket, mest för att det ska se trevligt ut, men också för att det ska bli lite varmare på golvet.
Plastmatta vore ju det bästa eftersom det blir mycket spill, och lätt att torka av.
MEN..så sprang jag på en randig matta på Rusta, en nyinkommen sak, en grå/vit som jag fastnade totalt för, som också var skitbillig, och som inte var för stor för att kunna tvätta i maskin. Så jag köpte två stycken sånna, och jag blev helnöjd faktiskt.
Fanns i andra färger också, men grå var den snyggaste. Så köket för en grå accentfärg nu i vår/sommar, så får jag hålla mina lila/turkosa färger till vardagsrummet istället.


Kommentarer
Postat av: Lena

Jag har också spanat på dessa mattor! De är verkligen supersnygga!



Kram!

2010-01-10 @ 09:31:56
URL: http://lena82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0