Snyggo

Nä jag fryser häcken av mig, så jag kryper upp i soffan med ett glas rött , lite chips och ser på Johan Falk på 4:an.
Måste bara säga att jag är helt såld på Joel Kinnaman som spelar "bad guyen" Frank Wagner i den här serien. Får verkligen inte missa att se filmen Snabba Cash som snart har biopremiär, för där har han huvudrollen!


”Att som infiltratör ta sig till den absoluta toppen i mc-gängen ... han är den absolut bästa skådisen av oss alla”, säger Joel Kinnaman om sin vän, som infiltrerat mc-gängen Hells Angels och Bandidos.
Bilden  är lånad från http://aftonbladet.se


Kommentarer
Postat av: sofia h

Frankie boy!! Sjuuukt het!! Snabba cash är ett måste! Ska vi gå ihop?

2010-01-11 @ 21:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0