Sisådär

Jag har tappat gnistan på att blogga lite. Men det är bara en tillfällig svacka får vi hoppas. Jag känner för att göra så mycket annat, så då har jag prioriterat bloggen sist.
Ett av mina nyårslöften var att träffa mina vänner mer och göra mer saker för mig själv. Så det är bla där jag lägger fokus just nu.
Och på att fortsätta grejja här hemma.
Desutom tror jag att Noah har kulmen på sin 3 års trots, och det suger musten ur mig totalt!

Så nu ska jag ta han i örat-igen.
Va ska  ni göra idag? Jaga ungar? Pyssla? Mysa? Va ute? Berätta..

Kommentarer
Postat av: Moral

Ta i örat?

2010-01-31 @ 10:55:04
Postat av: Lille bruuuuuur (lucas asså om du inte fattar de.....)

idag ska jag tyvärr umgås med min aaas tråkiga familj, å ha sjukt tråkigt so fan, sitta å äta mat och ha ett fejk smajl på läpparna och försöka låtsas som om jag har trevligt... men men sånt är livet ibland! skojja, min familjk är ju wooonderbaar, det här är edet meeeeeeeeeen

2010-01-31 @ 12:22:09
Postat av: Emma G

Jag har städat hela dagen och jagat ungar... Så nu har man bla nystädat sovrum med nyvädrade sängkläder! underbart!

2010-01-31 @ 21:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0