Innan tjugonde Knut

Nä nu ska jag var posetiv. Hade tänkt att göra ett jättedeppigt inlägg först, men nä..nu rycker vi upp oss. Jag har städat undan julen idag. Eller..ja la julen ¨på ett bord och nu packar Joel ner den i lådorna. Jag vill välkomna våren och alla fina blommor. Tulpaner, nya gardiner och äntligen den där väggen som skulle tapetseras någon gång i höstas.
Har ni städat undan än? Vad blir det för vårfärger i år? Jag kör ju på vitt då såklart, men jag tror att jag ska ha accentfärgen turkos eller lila. Ja i mycket små mängder såklart.


Typ den här färgen när det gäller lila. Lovely so say. Från http://hm.se


Kommentarer
Postat av: Emma G

Vad hände med bion??? Hos oss är julen fortfarande kvar. Har inte orkat än, trotts att granen barrar som en tok!



Kram

2010-01-04 @ 20:34:32
Postat av: Petra Bloggar

Jag plockar ner det sista i detta nu (det jag inte hann innan paris) iår blir det grått som accentfärg, hmmm jag vet, jag är verkligen en lattjo prick va ;-S hihi!



PUSS

2010-01-04 @ 21:46:39
URL: http://www.petrabloggar.com
Postat av: Lena

Det sista av julen som jag har kvar, adventsljusstakar och stjärnor i fönstren, ska plockas när nu till helgen!



Färger till våren...tror det blir rosa den här våren också! Köpte tunna, rosa gardiner förra våren och jag tycker så mycket om dem så de får nog komma upp senare i vår (typ april-maj). Så vitt och rosa! =)



Lila blir nog riktigt snyggt! En fräsch färg! =)



Kram!



2010-01-05 @ 10:08:06
URL: http://lena82.blogg.se/
Postat av: mia

men va e det? en kudde ellr en tubtopp!?

Nej, julen blir kvar en vecka till här..

2010-01-05 @ 10:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0