Familjemys

Ikväll har vi verkligen gått in i familjebubblan och myst till det. Noah hjälpte mig att göra pizza, som smakade ljuvligt tillsammans med ett glas rött.
Nusitter vi på övervåningen, i soffan utan överdrag, (för att påpeka att det inte går fort här), och ser på Alla barn i Bullerbyn och smaskar chips och bubbelvatten som Noah säger till kolsyrad dricka.
Vad gör ni den här lördagkvällen?


Jaja, påpeka gärna att jag glömde lägga på osten underst på pizzan..men serru det gick fint som snus i alla fall.
Vad vill ni ha på er pizza? Här blir det skinka, färska champinjoner, bearnaisesås och fetaost. Och så tomatsås och ost såklart.

Kommentarer
Postat av: Lena

Härligt med hembakad pizza!!! Riktigt gött!



Vilket snyggt kakel ni har i köket!!!



Själv har jag precis suttit och dregglat över "När och fjärran". Åh, vad jag vill ha och behöver värme just nu!!! Men det får bli i sommar...=/



Kram!

2010-01-09 @ 19:59:27
URL: http://lena82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0