09-10

Har gått igenom alla korten frn igår, och jag som alltid brukar gå med kameran i högsta hugg var verkligen dålig på att få till bilder igår. Vad kan det bero på tro? =)

Stod heeela dagen i köket och förberedde maten, och så tog jag inte ett enda kort på vad vi åt. Iaf så var det en blandning av lite allt möjligt. Där fanns pastasallad, grillspett, hummus, prästostpaj, piroger, naanbröd och kycklingklubbor. Till efterätt hade jag gjort bananfudge, polkagodis, kladdkaka och arrakbollar.

Hur som helst.. alla kom samtidigt och i början var det väl lite småkaotiskt med alla barn som var trötta samtidgt och så vidare.. Men jag tyckte vi klarat rätt så bra.

Jag kan inte beskriva kvällen in i detalj för den gick så himla fort och jag hade jätteroligt och fick många skratt.
Kunde det ha varit det bästa nyåret på länge?!


Sockersöta Sofia som var så proper och nykter till en början..

Magnus och Emma som var stolta vinnare på tipspromenaden!

Några bordsdekorationer. Kronorna inhandlades på rean för 20:-/st hos Gräddelin.

Pablo och Helena i full gång med tipspromenaden.

Tappra kämpar, men suck så kassa på tipspromenaden..Lite mkt dricka där Sofia eller? =)

Jaja..kanske fick jag det med..hehe..men man blir såndär och mår så bra av..

...sånthär gott. Bacardi Razz och sockerdricka, med en lime (med etiketten kvar Magnus.)

Fredrik..jag har typ 20 kort på bara dej från igår och det här är det ENDA kortet som du inte blundar på!

Vid 00.00 var det verkligen in i dimman för de flesta utav oss.

Puss älskling, har du string och spets?

Öland here we come, Ladda ladda ladda...

Sambon min som var som ett barn med en ny leksak

Förkylda Helena som pratade ur näsan hela kvällen och så underbart fina, gravida Malin som klarade sig till 2010.

Jag bjuder på denna! (full som en liten rätta)

Oservera glitterflugan!!!

Gott Nytt 2010! Puss från oss..

Festen kändes bra att avsluta när Sofia och jag hamnade under bordet. Heehehe..
Vad gjorde ni?

Kommentarer
Postat av: Sofia & Fredrik

hehe vilka roliga bilder! Tack för en MYCKET trevlig kväll Joel och Johanna!!

2010-01-01 @ 21:27:43
Postat av: Helena

Tack för en underbart trevlig kväll!

Var verkligen mysigt och du hade varit så duktig med all maten!(tack för doggybagen)

Snygga kort, känner verkligen att de där jackorna får följa me till Öland om vi ska tälta och om vi har våran tur!!!

tack ialla fall (än en gång) för ett trevligt slut på förra året och en ännu trevligare början på detta året!

puss och kjam!snörvel, snörvel!!!

2010-01-01 @ 22:08:54
Postat av: Lena

Haha! Ser ur som ni hade en toppenfest!!!



Här var det lugnt, bara jag, Magnus och Tuva-Li. Lyckades hålla mig vaken på natten i alla fall! =)



Kram!

2010-01-02 @ 07:45:15
URL: http://lena82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0