Bajsscenario

Varför ska det hända just mig när jag är ensam hemma??
Ja det var världens scenario som utspelade sig här hemma förut, egentligen bara för mig, för barnen brydde sig nog inte.
Eddie hade kissat på sig så det var ju till att byta allt han hade på sig. *suck* Jaja..upp och lägga han, ner i köket och skulle baka en kaka med Noah. Han underhåller sig själv med vatten i slasken.
Eddie skriker, det luktar bajs. In med kakan i ugnen och upp till Eddie.
DRAMA... bajs i heeela sängen, överallt och Eddie mitt uppi. In med han i duschen, ungen skriker, bajs i hela badrummet, jag skriker till Noah där nere "Rör fan inte ugnen för då får vi åka till farbror doktorn och vara där tills tomten kommer."
Istället för ett svar hör jag "Ö öööö"....."Mamma det kom vatten." *suck*

Luktar bränt. Jävla skit-kakan!! Ner med Eddie under armen, vatten överallt och Noahs tröja mitt i pölen.
In med Eddie på skötbordet, då kommer Noah "Ja vill va ifrääd, jag vill bajsa på påttan."
"Jättebra men mamma kan inte hjälpa dig precis nu, du får bajsa i blöjan."
Noah springer upp för trappen in i bajsbombade badrummet och jag hör hur han sliter av sig blöjan med bajs i.
Ahhhhh..jag rusar upp med Eddie under armen och hans blöja som inte är på. Försöker förklara för Noah att jag måste ta bort hans bajs oc att bajset kommer hamna på golvet om han tar av sig blöjan. Han drar av den ändå och det hela slutar med att jag får brotta ner han i badet. Eddie kryper in på sitt rum mitt i sängkläderna med bajs i som ligger på golvet.
Och så var man tillbaka på ruta ett.

Kommentarer
Postat av: Emma G

Kakan sket sig kan man säga!!!

2010-01-06 @ 00:47:14
Postat av: Lena

Åh herregud! skrattar



Och sånt här händer bara när man är ensam hemma...

2010-01-06 @ 09:09:01
URL: http://lena82.blogg.se/
Postat av: Anonym

oh gumman, haha ledsen men jag ser allt framfor mig o en hogrod johanna som springer fram o tebax, upp o ner. o tva blonda sma lintottar som ar valdigt oskyldig men har precis bajsat over hela huset. hahaha...

alskar er lilla familj, saaaaaaaa mycket!!!

puss

2010-01-07 @ 09:53:03
URL: http://lifeofandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0