Uppåt väggarna

Min sambos brors fru ( e det svägerska det heter?), var så supergullig och frågade om jag ville att hon skulle köpa en tallrikshylla hon sprang på. Öhhh...ja! Jag har vart på jakt efter en tallrikshylla rätt läng, men inte hittat någon jag gillat, och sen kom det upp en, men den var så dyr att jag ens släppte tanken.

Men nu har jag en, som jag verkligen gillar. Och den är i omvandlingen från brun till ljuvaste vit. Ska skruva fast några krokar på undersidan som jag kan hänga lite smått och gott i. Och så ska jag hitta fina fat och koppar på loppis är det tänkt. Vad tror ni, det kan nog bli bra det här?


45:- Det kallar jag kap! Tack A för den fina gåvan.

Kommentarer
Postat av: Lena

Åh, vad fin den blev!!!



Jag vill också ha en sådan till Tuva-Lis rum som hon kan ha böcker i!!!

Men jag har inte ens letat...vet att syrran byggde ihop en själv ganska billigt men kanske inte för 45:- haaha!!!



Ja, jag såg att du köpt dem (muminkläderna) och tycker de är så fina! Men vi har så mycket kläder att jag inte kan motivera varför jag ska köpa dem själv! skrattar

Är superglad att de från jobbet köpte dem!!!



Tack! Vi gifte oss för 4 år sedan nu i sommar. Mycket fint minne och jag älskar korten på oss!



Vi har också skottat av alla tak, både garage och huset. Magnus fick ge sig upp och jag har stått nere och röjt framför garageportarna och på altanen. Fy vad tungt det var!!! Och så kommer det mer snö nu, jag blir galen!!!



Vad tråkigt att ni är sjuk igen. Inte roligt!!!

Fick höra någonstans att jan och feb är de månader då vi svenskar är som mest sjuka...stämmer säkert.

Min syster och hennes familj har världens hosta som inte ger sig och är allmänt krassliga så de har inte träffat Theo än! =(



Hoppas ni kryar på er snart!



Kram!!!



2010-02-18 @ 16:31:08
URL: http://lena82.blogg.se/
Postat av: Emma G

Vilket kap! Den kommer bli fin på köksväggen!

2010-02-18 @ 20:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0