mysig sjukdag

Hörde Noah innan jag skulle lägga mig igår. Hörde ur han stönade och lät. Jag givk in och satte mig på sängen och han frös så han hoppade. Förstod direkt att det var feberfrossa, snart skulle han få feber. Bar över han till oss, skulle ta en temp. Knappen på termometerhelvetet hade låst fast sig, så det tog en evighet innan man fick loss den, och när man väl tagit tempen hade den satt fast sig igen.
Noah såg spöken och skrek att dom skulle ta honom. Han var brännhet, men skrek när jag tog av honom täckte för han frös så. Tillslut fick jag i han alvedon, sen satt vi där jag och han..han ville inte sova, såg spöken, ville inte släcka lapan, prtade högt, himlade med ögonen..Uschamej va läskigt det är när han har hög feber.

Vi åt en halv glass och läste en Alfonsbok vid 01.30, och jag vet inte hur lång tid det tog innan han och tillslut jag somnade.

Men idag, trots endel piperier, tårar och annat så har vi haft en mysig dag, alla tre och trots att vi bara vart hemma.
Nu hade Eddie feber istället när jag la honom. När ska de ta slut?


Kommentarer
Postat av: mia

Du har världens finaste barn o jag saknar dem!!

2010-02-08 @ 22:13:46
Postat av: Lena

Näe, vad tråkigt för er!!! =(

Vill att ni ska få vara friska nu!!!



Fina teckningar ni gjort!!!=)



Kram!

2010-02-09 @ 14:03:26
URL: http://lena82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0