Give me

Jag är sugen på några "klick", men just nu gapar plånboken tom och dessutom är det andra saker som prioriteras. Men detta  från Http://hm.se skulle ju bli så varmt välkommet i min garderob.
Och apropå garderob..hehe..i brist på annat i den här isoleringskupan med sjukdomar, så rev jag och Noah ner tapeterna i sovrummet. JAG VET..vi måste ta tag i allt annat där jag har börjat, men jag kunde inte hålla mig.
Så nu är det nya tapeter, garderobsdörrar..vill ha vita skjutdörrar som räcker ända upp till taket, så jag kan köpa mer kläder =), gammalt sminkbord och fönsterfix som gäller..

Kjol 199:- Kofta 199:-Blus 249:-Ballerina 99:-

Kommentarer
Postat av: Emma G

Var är kjolen ifrån? När ska vi ses egentligen??

2010-02-18 @ 20:51:32
Postat av: Tina

Den som ändå kunde få på sig nått sånt ;) Men fint är det!!

2010-02-21 @ 19:34:54
URL: http://stinsenprinsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0