Ett sjuhelvetes humör

Något mer som missats är att Noah har blivit sämre med sin astma. Vi var på Barnavd. för att föla upp hans astma och enligt läkaren där (ocj såklart mig själv) har han blivit sämre. Han blir fortare trött, orkar inte springa och stojja, hstar och hostar och kippar efter andan.
Vi fick höja hans dosering i hans inahlator och idag var första dagen med den starkare varianten.
Inatt har verkligen varit en pärs. Han vaknade och andades jättekonstigt. Vi inhalerade, han la sig, hostade, hostade, hostade...sen gick han upp, var orolig, jag försökte lugna han. Vi låg alla fyra i vår säng. Jag la mig på soffan eftersom jag behövde sova. Noah rumpa efter. Och såhär hölls det på hela natten. Dessutom hade lillprutten feber.

Idag har Noah vart jättehängig. Han har inte velat äta, knappt leka. Bara hostat och frusit. Och förut fick han också feber. Fast då hade inte eddie någon. Dessa jäkla sjukdomar alltså.

Ang. Noahs nya medicering så frågade jag läkaren om det fanns någon biverkning med den.
" Njae...biverkning..humöret förändras ju. Han blir ju väldigt speedad när han tagir medecinen och sen kan han bli på ett sjuhelvetes humör. Blir det riktigt illa får ni minska."

Tack, Tack för det. Jag som redan tyckte han hade ett sjuhelvetes humör. Ska han redan sättas in i tonårstrotset?
Jaja..det är med spänning vi gör oss redo för att tackla denna 3 årings best.

Kommentarer
Postat av: Lena

Vad jobbigt för honom och er med astman!!!



Hur länge har han haft astma?

Måste ju finnas nån annan medicin som inte gör honom så speedad, eller?



Uscha, jobbigt när sånt här gäller ens barn! =/



Kram på er!!!

2010-12-28 @ 10:14:05
URL: http://lena82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0