Skitrolig utekväll, check

Igår var en kväll av dess like! Den började vid 17.30 tiden och slutade efter jag hängt tvätten i tvättstuhan vid 03.30. Hahahaha...
Vi träffades några fina flickor för att dricka lite vin. Men bara efter ett glas tog vi upp ljudvolymen lite och kanske nivån också.
(jag visste förresten inte att fröken Björkman hade oanade talanger som bifångare!) 
Sen tog vi en taxi till stan. Det blev drinkidrinks, hotshots..Fan för dej där Björkman. Lite wakka, wakka..lite svänga de lurviga på dansgolvet, en hotshot till. En som fick skoskav delux.
Jag hade så roligt. Vilka fina vänner jag har.
Sen fick moi stå i den där jävla kön till kebaben, men kebab måste man bara ha.
När jag på sena natten tog en taxi hem upptäckte jag att det låg 10 liter tvätt i maskinen som var färdig. Så lullig som jag var tog jag itu med hushållsarbetet med en gång.
06.30 kom barnen och det var dax att dra sig ur sängen. Puh....



Kommentarer
Postat av: Stina

Kul där med min skoskavsbild, fy fan för trånga skor när man har Kalle Anka fötter!! Riktig rolig kväll och riktigt skönt blogginlägg=) Ses snart igen sweeeeeeeeeeeeety......

2010-08-15 @ 13:48:00
Postat av: Lena

ÅHHH, vad roligt ni ser ut att haft!!! avis



Längtar tills jag också kan ut och dansa och ha det gott!!! =)



kram!

2010-08-15 @ 16:57:17
URL: http://lena82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0