Ont

Jag har ont.
Jag har läää-äää-äääänge haft ont i axlar, nacke, rygg. Det är väl mestadels jobbet jag tagit skada av, sen har man ju de senaste 3,5 åren bärt fel, belastat fel när man burit sina små barn.
Jag har ofta en varm vetepåse liggandes över axlarna och tagit alvedon. Självklart känns det bättre för stunden, men sen är det bara ren smärta. Jag har bitit ihop, men nu börjar den bli outhärdlig. Idag har jag halvt nackspärr. Så nu har jag bokat en tid hos en massör. Så får vi se om/hur det jhälper.
Några andra tips?

Kommentarer
Postat av: Lena

Åh vännen vad trist!!!



Värsta som finns är att gå o ha ont, livet blir sååå tråkigt och man blir aldrig riktigt glad! =(



Har inga bra tips, hoppas massören fixar och trixar så du blir bra! Kanske får boka in dig där ett par gånger i månaden. Det tyckte min massör att jag skulle göra med tanke på hur mycket jag bär med min rygg på jobbet (förskollärare avd 1-3 år).



Kram gumman!

2010-08-29 @ 19:44:53
URL: http://lena82.blogg.se/
Postat av: Petra bloggar

stackars :-( Kanske spikmatta, det har iaf hjälpt mig rejält mycket :D



KRAM

2010-08-29 @ 20:24:22
URL: http://www.petrabloggar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0