Jobbet nalkas

Jag har bara känt att bloggen vart trist. Har inte haft inspiration eller motivation trots att jag egentligen har miljontals saker att skriva om och foton att visa. Har haft planer på ytterligare en blogg, med bara inlägg om inredning. Men orkar man knappt med den man har, borde väl en till vara en för mycket i guess!

Om en vecka börjar Eddie på förskolan och jag har lite ångest, får mer och mer för varje dag. Det blir ju tillbaka till jobbet om två veckor eftersom nästa vecka bara är inskolning. Jag vill inte. JAG VILL INTE!!!! Inte för att jag inte vill jobba, men jag vill inte tillbaka till mitt jobb. Tyvärr så är det så att allt inte fungerar som det ska där jag jobbar så man blir så trött på det när man är där.
Jag har superfina arbetskamrater och de festa kunder är underbara och roliga att träffa. Men mer än så är det inte. Känns tråkigt att det blivit så.

Sen blir det en ovana att båda kidsen är på förskolan. Hur ska tiden räcka till för allt man vill göra? Ska man bara acceptera att det inte blir annat än jobb och laga mat? Att vi aldrig kan ha tid ihop som familj?
Jag har lust att öppna något eget men jag vågar inte.

Nu har jag skrivit ett sån´t där klassiskt söndagssuck-inlägg. Men det behövs ibland för att ladda ur och för att sen komma igen med en jävla energi. Och energi behöver jag för imorgon gör jag mitt första spinningpass på 2 år!! *gilla*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0