Jobb imorgon

Idag har jag och Joel kört en storstädning av huset. Och då menar jag verkligen STORSTÄDNING. Vi fick lämna kidsen hos finaste svärföräldrarna några timmar och skurade tills fingrarna blödde. Och egentligen skulle jag kunnat städa fortfarande. Det luktar såpa och citron överallt. Jag älskar att "skvätta" nypressad citron på ytor där man precis torkat och sen torka av lätt med en trasa. Det glänser och doften av citron är himmelsk!!

Insåg att vi borde styra upp Eddies rum lite. Jag har ju inte satt upp något på hans väggar. Det finns inga hyllor eller tavlor. Det är alldeles för vitt. Ett barnrum behöver stora skvättar med färg.

Sen blir jag fan i mej inte klok på den där satans jävla hallen som bara är där och är ful och tom. Jag ska ringa pappsen och höra om han kan hjälpa mig lite i veckan.
Sen bestämde vi häromdagen att köket ska få sig en ny tapet eller en panel...hehehe..och det står en nyinköpt hylla i garaget och bara väntar på att få hängas upp i köket. Så det blir till att sluta semesterlunka och köra på nu då. Imorgon börjar ju sambon ändå att jobba.
Nu ska jag kika in hos några bloggar innan jag sätter mig i soffan och ser en film.
Fortsatt god söndagskväll.
Kram


Noah plockade dom här till mig idag. Han är vääääldigt noga med att plocka blommor till sin mamma. Såfort några blommor vissnat är det han som är ute och plockar nya. =)


Kommentarer
Postat av: sara

svar: vad spännande. jag har hört att han bor i en herrgård på vargön. :)



jag såg filmen inception. jättebra för övrigt!

2010-08-02 @ 19:59:59
URL: http://smuls.blogg.se/
Postat av: Hanna

allt bra?=)

2010-08-02 @ 20:09:04
URL: http://hannazlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0