Depp

Jag som har så mycket att berätta och massa nya fina saker att visa, sitter här och deppar. Vi får se om helgen livar upp, vilket jag egentligen inte tror för på måndag är det back to work! *BUHU tar till stora lipen* Jag får ångest och håren på armarna bara reser sig upp.
För övrigt går det fint med Eddies inskolning på dagis. Han gråter när jag lämnar honom, men är så duktig under dagen med mat, lek och sovning. Noah gråter också en skvätt på dagis. Första dagen för vi lämnade ryggsäcken med extrakläder där, andra dagen var det för att vi skulle gå. Igår grät han för att han inte visste var brorsan var och idag en liten, liten skvätt för att han ville vara med Eddie och leka när Eddie skulle äta på sin avd.
Men han pratar om det hemma och efteråt säger han att det inte är så farligt.
Ååå mina fina barn, jag vill inte lämna er egentligen men jag måste tyvärr.
Vi höra mer i helgen om jag e på humör.
Tjing!


Kommentarer
Postat av: Helena!!!

Hejsan!

Vet precis hur du känner! För jag känner att den ångesten börjar komma småkrypandes till mig oxå!Nu har ju jag inte varit ledig lika länge som du men det spelar ingen roll, man får som en klump i magen som ligger där och oroar!

Det är så skönt att vara ledig från jobbet men man vet att det blir lika svårt varje gång man ska börja jobba igen!

Enda trösten är väl att man snart kommer in i jobbet igen, det tar ju bara en dag.

Efter en hel veckas jobb så är det ju som om man aldrig varit ledig!

Sen är det ju skönt med lite rutiner tillbaks i vardagen!

Tänkte bara skicka en liten tröst (förhoppningsvis) om att jag känner precis som du!

kramar

2010-08-20 @ 10:17:03
Postat av: Lena

Åh fy vad jobbigt!!!



Inte roligt att känna så!!!

Vad bra att det går bra frö barnen på dagis iaf...trots lite tårar!



Hoppas det känna liiite bättre när du väl är på jobbet...



Kram,vännen!!!

2010-08-20 @ 13:13:52
URL: http://lena82.blogg.se/
Postat av: Petra bloggar

Vi kan väl ringas i helgen! Längtar efter dig!



puss

2010-08-20 @ 18:43:00
URL: http://www.petrabloggar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0