Stockholm i mitt hjärta

Jag är fortfarande inne i min bloggkoma och har svårt att ta mig ur. MEN en viss Brottare trakasserar mig, så för hennes skull ska jag berätta om min helg.
STOCKHOLM I MITT HJÄRTA..
Dagen innan vi skulle åka hade vi alla jävla odds emot oss, men efter många om och men kom vi ändå iväg 07.00 i fredags. En liten clio, fullpackad med 5 tjejer och väskor. Tillägg lånad clio som vi skulle vara jätterädda om. Hmm..fröken Björkman...
Hur som helst möttes vi av ett fantastiskt vårväder i Stockholm och alla gick åt sina håll.
Jag och Björkman tog en svängom i innerstaden innan vi skulle möta upp respektive sällskap. Vi sökte efter ett fik. Jag tänkte typ flottig bulle och fetaste kaffemuggen eller någon stor hästemacka med brie och ett glas rött. Kan tillägga att fröken Björkamn valde vårat fik efter en rundtur på Stureplan, och vi hamnade på trendigaste och nyttigaste stället Blueberry, som serverar 90% nyttig mat. Kan tillägga igen att de återstående 10% bestod av drycker. Allt innehöll nötter, så jag kunde bara ta en smoothie för närmare 70 pix!!

Sen rullade helgen på med god mat, några glas rött, onda fötter av nya dojjer, lååååångpromenad genom stan, uteservering där vi öll på att frysa ihjäl, återigen god mat, superb sällskap och en del shopping.
Det var skitkul att gå på nyöppningen av Beyond Retros nya affär på söder. Hittade sommarens bästa klänning där. Ahhh love at first sight!



Kommer hem med en ännu mera fullpackad bil, någolunda utvilad och med en massa skratt i bagaget. Det ska snart få bli en sväng dit igen. Tack Stina för en mysig och rolig helg och tack till resten av gänget för en massa härliga skratt och råd. Puss



Jag hade med den sämsta kameran vi har, så de blev inte många knäppta bilder och kvaliten..ja jag kommenterar inte ens.
Ja och har ni inget för er tycker jag ni ska lyssna på resans temalåt; Stina, kom till mitt party med Sven Ingvars. Björkman för fan.
Brottare, nöjd? =)


Kommentarer
Postat av: Stina

Jag gillar starkt att du rekommenderar min bästa party låt!!! Tycker alla som lyssnat på den och diggat den ska skriva en kommentar här!!!

2010-04-27 @ 11:38:49
Postat av: Emma G

Bra att du fick tummen ur och skrev lite...

Så skönt ni verkar haft det och jättefina bilder på dig!

Kram

2010-04-27 @ 22:04:32
Postat av: Helena!!!

Det låter som om du har haft det riktigt najs!!

Hoppas vi träffas på lördag så får du berätta mera!

puss

2010-04-29 @ 20:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0