uppochner

Vilken dag.
 Den började med en astrött Johanna som ändå gjorde Sofia sällskap till Överby med vagn och barn. Sen upp för den lååånga backen igen. Hem och drack en köpp och skrattade med Sofia så jag fick ont i magen.
Ut i det härliga vädret och hämtade på dagis.
Noah är totalsur och grinar hela vägen hem. Sen har jag och han lekt katt och råtta hela dagen och jag har knappt känt igen han. Herregud, jag skulle kunnat sålt han på loppis. Mitt uppi allt försökte jag städa och ta hand om Eddie som vart grinig hela dagen och förmodligen har feber.

Nu äntligen..barnen sover, det är städat överallt och jag sitter här med jordens huvudvärk.
Ska bli gott med mat och ett glas rött nu, jojo...

Önskar er alla en trevlig helg, ta hand om varandra, man vet aldrig vad som händer.


Kommentarer
Postat av: Tina

Låter som du haft en bra dag trots allt. Vi var förbi och knackade på i eftermiddags men då var ni nog ute :0)

2010-04-09 @ 20:22:55
URL: http://stinsenprinsen.blogg.se/
Postat av: Lena

Jaså, ni hade en sådan dag!

Vi hade en 50-50- Första delen var superbra, då vi var ute bland folk men så fort vi kom hem så bara var det bråk om allt. suck



Orkar inte!!!



Idag ska vi åka på badet och försöka ha en bra dag, önska mig lycka till!



Kram! =)

2010-04-10 @ 08:55:42
URL: http://lena82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0