illa

Helgen är förbi, måndagkvällen smyger sig på. Jag har mått SKIT hela helgen. Natten till lördag vaknade jag och mådde apa. Illamåendet bara åkte berochdalbana i halsen på mig och ryggen värkte som fan. Segade igenom jobbtimmarna med att försöka gå runt och inte göra någonting. Sen var det direkt ner i sängen och kämpa mot illamåendet igen.
Söndagsmorgon bara låg jag och mådde skit, men tvingade upp mig själv eftersom det vakades barnkalas. Till detta gick all min energi. Åkte ändå iväg till jobbet, men i stort sett vända och åkte hem. Jag frossade och hade feber och illamåendet var det värsta jag vart med om.
Idag har det vart liiite bättre, men nu sitter jag här igen och mår röven! Vad e det med mig? Illamående, feber och ryggont. Någon som kan leka lite läkare här?


Kommentarer
Postat av: Lena

Men uscha, vännen!!! Låter inget vidare!!!

Hoppas, hoppas du snart mår bra igen!!!



Fint kalas ni hade för Noah! =)



kram!

2010-04-12 @ 19:40:42
URL: http://lena82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0