Hans och hennes

Sprillans färska för i år. Rosa for me, svarta till sambon.
Köpte även ett par jättesöta vit/blåa adidasskor till Eddie och ett par joggingdojjer till sambon som han ska ha på jobbet. Jag förälskade mig i ett par röda Lacoste skor, som var hälften helfärgade och sen hälften vit/röd randiga. Låter kanske inte så fint, men de va det. Skulle passa bra både till jeans, kjol och klänningar.
Herregud...nu när jag ser vad jag skrivit, varför köpte jag dom inte?
Får be sambon köpa imorgon på jobbet.
Alla skor kommer från http://stadium.se


Kommentarer
Postat av: Lena

Åh, vad avundsjuk jag blir!!!! Jag vill OCKSÅ ha rosa converse!!!

Har två par vita, ett i tyg och ett i skinn men skulle såååååå gärna vilja ha ett par rosa också!!!

Jag är ju en roosa person!!! ;)

Du kommer vara såååå snygg i dem!!!



Köp lacosteskorna!!! Har du haft deras skor tidigare?!

Jag har haft flera par och skönare skor finns inte!!!! Love them!!!

När Tuva-Li var nyfödd köpte jag ett par och de promenerade jag sönder! Haha! =)



Jag älskar skor och skulle kunna köpa hur många som helst! =)



Kram!!!

2010-04-14 @ 11:28:08
URL: http://lena82.blogg.se/
Postat av: Lena

Förstår att det inte är såå speciellt roligt att jobba olika helger. Hoppas ni kan ordna det på nåt vis så det blir bättre! =)



Vad spännande att läsa till syrra! Barnmorska måste ju dessutom vara ett av de coolaste jobben, om man jobbar på förlossningen iaf! =)

Förstå att få vara med om förlossningar utan att behöva föda själv?! Jag skulle grina varenda gång....Haha!

Hoppas du kommer in!!! Jag håller tummarna.



Själv skulle jag vilja göra nåt nytt jag också...funderar lite på att öppna eget men det är långt ifrån klart i huvudet hur det skulle funka....får se i framtiden!

Men livet är för kort för att åka till en arbetsplats där man vantrivs och bara längtar hem!



Hmm, tips om att gå ner i vikt...suck

Håller på själv just nu. Mitt tips är att bränna mer än du stoppar i dig! Skittråkigt men det bästa för att sedan hålla vikten. Jag försöker äta mindre kolhydrater och inte småäta. Äter mindre godis och läsk och ska även minska portionerna nu så jag inte äter så mycket mat heller. Men dte är såååå svårt!!!



Planerna för sommaren är inte klara riktigt än. Kan ju inte göra nån jättesemester då vi spar de mesta ppengar till Thailandsresan. Men Furuviksparken ligger ju en mil härifrån så där kommer vi spendera många dagar. Och så har vi massor av jobb här på huset. Tyvärr, är det nog kanske lite lååångt till Göteborg men ändtrar vi oss låter jag dig veta! =)



Vad ska ni hitta på i sommar då?



Kram kram!!!

2010-04-14 @ 11:42:49
URL: http://lena82.blogg.se/
Postat av: Emelie

Men ååååååååååååååååååååhhhhhhhhhhhhhhhh, varför jobbar inte Jonas på Stadium????????????????



Snygga blir ni!!!!

2010-04-14 @ 22:18:05
URL: http://emeliepernille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0