Vilja ha lampor!

Har precis kommit hem från skolan. Vi har labbat om salivet i munnen och hur det påverkar proteiner och Ph- värdet i munnen. Kul va? =)
Hittade perfekta små glasburkar till mitt strössel på Åhlens idag. De ligger och torkar på en handduk nu, så ni ska få se lite senare. Hittade också två lampor som bara var JAG MÅSTE HA till hallen. Köpte de inte, måste väl ha samtycke från sambosen. Men de hade hängt sig så bra där i hallen och gnistrat och spridit ett underbart sken i vårt lilla hus. Håller tummarna för att han säger ja.
Nu ska jag få i mig lite mat och sen måla spegeln en omgång innan det är dax att hämta min prutt på dagis. Han grät i morses när jag lämnade han. Ska bli skönt att få hem den illbattingen så jag kan snufsa lite på han och säga att jag älskar han. Vad gör ni?
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0