Vardagsrum

Någongång här på höstkanten/vinterns början..ska vi göra klart i vardagsrummet. Har hittat en helt fantastisk tapet, gammeldags bruntonad, blommig, från INTrade som är to die for. Och den är min för 599:-/rullen. Ja, ja säkert mycket pengar, men vilken kvalite sen! Hujedamej säger jag bara!
Sen behövs en ny, eller ny och ny, vi har aldrig ägt någon..tv-bänk och ett vitrinskåp. Vitrinskåp hade jag tänkt fynda billigt typ på Blocket och måla i vitt. Men hittar jag inget så har IKEA ett alternativ. Tv.bänken däremot ska inhandlas på IKEA, och den ser ut  såhär;

LIATORP SideboardEgentligen är det ett sideboard, men vem bryr sig? 2595:-/IKEA


Kommentarer
Postat av: Åsa

När sticker vi till Ikea? Bara med småpruttarna eller ensamma?

2009-09-07 @ 21:00:30
Postat av: Rebecca

den är kanonfin johanna, jag köpte den förra veckan =)

Hoppas du mår bra! Massa kramar o hälsa pojkarna.

2009-09-08 @ 09:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0